Alla har en blogg

Japp, helt sjukt är det. Nu finns det knappt en kotte som inte har en blogg. Fler och fler av mina kompisar skaffar blogg. Vissa har haft blogg länge, utan att jag ens har vetat om det! Är bloggandet den nya drogen? Man blir ju lite beroende av att skriva på sin blogg och även av att läsa andras bloggar. Jag har ungefär 5-6 bloggar som jag måste läsa varje dag. Det är som en tvångstanke. Man kanske skulle skaffa ett liv? ;) Nu har även en till av mina bästa homies skaffat blogg; LIZA

några andra fräscha bloggar:

julia spetta
daniella
anna - lösen krävs
julia f

Kommentarer
Postat av: Charming man

Det är väl en trend, som snart går ut.

2007-11-27 @ 13:11:47
URL: http://Failures.blogg.se
Postat av: jcs

eller den nya framtiden (?)

2007-11-27 @ 14:33:13
URL: http://jcs.blogg.se
Postat av: liza

Ja, det är som facebook. och man kanske skulle ta o skaffa sig ett liv ;)

2007-11-27 @ 17:14:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0