avslappning

Kom nyss hem från ett Poweryoga-pass. Det är så skönt. Man blir så avslappnad,men det är andå ansträngande. Jag är stolt över mig själv för att jag klarade av en ställning som heter "Clownen" och som går ut på att man ska stå på huvet med knäna på armbågarna. Den var svår men jag klarade den till sist! :D Vi har inte vågat oss på gymmet än, som är fullt av läskiga turkar. Men nån dag ska vi ta mod till oss och gå dit trots turkar och annat läskigt. Eller, jag menade nysvenskar... ;)

Nu har skolan börjat igen och det känns sådär. Visst får man träffa sin härliga klass igen, men när man går upp på mornarna är det så mörkt att man tror att det fortfarande är natt och man bara vill fortsätta sova. Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa mig en väska.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0