Blogg, inte bra?

För allt finns kvar i framtiden och det är tydligen väldigt vanligt med folk som googlar på andra folk. och om dom då får upp den här bloggen kan dom sitta och läsa den och veta precis vad jag gjorde för 3 år sedan. Vissa googlar folk och utifrån det dom får fram så skapar dom sig en bild av personen i fråga. Fel folk kan läsa den här bloggen och om man då skrivit lite halvhemliga saker så kan man "sätta dit" sig själv och det är ju mindre trevligt. Om man då skriver jättetråkigt utan något skvaller eller att säga sina åsikter är det nästan helt onödigt att ens blogga. Jag beundrar Calle och Alex Schulman, dom skrev precis vad dom kände för och sket i om det sårade någon. Det skulle jag inte våga göra för jag vill inte såra någon, men jag vill heller inte råka illa ut om "fel person" skulle läsa. Nu har jag fått kritik från min mamma som har vart inne och läst. Alltid ska dessa föräldrar lägga sig i exakt allt man gör, man ska inte kunna tycka och tänka som man vill, inte kunna skriva vad man vill. Dom ska ha koll på allt. Dom måste vara med och bestämma allt. Dom ska ofta inte vara sköna, utan ha synpunkter på när man ska komma hem, om man ska äta hemma, om man ska åka nånstans osv. Jag börjar tröttna på detta, lämna mig ifred för i helvette!

Nu blev jag på sjukt dåligt humör. Tack mamma.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag håller med! lämna oss ifred!!!!

2007-11-28 @ 19:09:33
Postat av: liza

jobbigt läge hörru :/

2007-11-28 @ 20:45:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0