Blondes have more fun

Nu sitter jag här med blekning i håret i väntan på Desperate Housewives. Det svider lite, men om man vill vara fin får man lida pin.. Lite roligt att jag och Mickan har exakt samma blekningsmedel. Det är många som tycker att jag ska prova att färga håret lite mörkare, typ mörkblont. Det skulle nog inte vara helt fel, kanske testar det. Men inte än på ett tag, jag trivs så bra med mitt blonda fjortissvall ;) För ungefär 10 år sen provade jag att tona håret svart, vilket inte va någon större hit haha!


Min naturliga hårfärg

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket snyggare när de e blondt och itnevitt

2007-11-27 @ 22:09:16
Postat av: jenny

haha hatar när folk inte vågar säga vad dom heter ;)

2007-11-27 @ 22:17:31
URL: http://jcs.blogg.se
Postat av: fredrika

VA SÖT!! :D

2007-11-28 @ 11:06:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0