Busigt

Kom hem från stan för någon timma sen. Jag och pappa shoppade väska till mig. Det blev en stor svart från Lollipops paris i Souk. Efter att ha gått på stan i ett antal timmar så är jag nu helt slut. I morse när jag gick upp och skulle göra mig i ordning för skola så tittade jag ut genom fönstret och möttes av en hemsk syn. Regn, rusk och kallt. Jag gick helt enkelt och la mej i sängen igen och somnade om. Busigt av mig, men Ibland måste man få unna sig lite ledighet ;)

Snart ska jag springa iväg till Emma för vi ska kolla på Desperate Housewives! :D

                                           image89

Kommentarer
Postat av: malin

jag visste väl att du inte hade sovmorron din lilla skolkare!

2007-11-09 @ 11:07:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0