En otippad måndag

Jag kom hem igår efter att ha tränat snorungarna. Det gick förvånandsvärt bra. Vissa har verkligen blivit duktiga, medans andra går oss på nerverna. Eftersom att vi är lediga idag (tisdag) tänkte jag bara vara hemma och ta det lugnt, gå och lägga mig när jag vill och gå upp när jag vill, utan att stressa. Men så blev det istället så att jag och Mickan åkte hem till David där Jombe och Ian var, för att kolla på film. Vi såg Ett öga rött och The omen. Ett öga rött var riktigt dålig och jag somnade till The omen :P Men de var mysigt iaf ;)
Runt 2 tiden ska alla hem och snälla Jombe skjutsar mig och Mickan till Brommaplan. Ett liiiitet problem bara; Det går inga bussar kl 2 en måndagkväll... Wooops.. Vi funderar ut olika altenativ; sno en cykel, gå den riktigt långa vägen hem eller lifta. Vi går över till OKQ8 och killen i luckan bjuder på äpple, men är förövrigt rätt dryg. Hans polare som är en utländsk taxichaufför står också och chillar vid luckan. Jag och Mickan tar fram valpögonen och taxichauffören kan inte motstå, så han erbjuder sig att skjutsa oss hem "Jag slutar ändå nu och jag bor ju i Hässelby, så jag kan skjutsa er". Vilken jävla tur! I bilen på vägen hem bjuder han på god choklad och så bjuder han oss på fest hos han i Hässelby på lördag. Armani hette han och han påstod att han va 25, men hell no, vi gissar på 40. Han tog iaf mitt nummer eftersom att det var mig han släppte av sist (do'h). Nu vet ni vart vi ska på lördag ;D haha han var iaf riktigt schysst och sa att om vi nån gång behöver skjuts är det bara att ringa. Najs.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0