Glad Torsdag

Underbara MatteBertil gav oss ledigt från hans mattelektion som var den sista på dagen. Allt tack vare Mickan som, jaa.. hur ska jag uttrycka mig? Håller Bertil tillfredställd........ 
Så nu har vi alltså slutat, men jag, Liza och Mickan satte oss vid datorerna som dom datanördarna vi är! Jag och Liza ska in till stan nu och kolla på resebyråerna. Har samlat ihop en massa skönt folk som förhoppningsvis åker med i sommar (vart vi nu ska) så det ser jävligt bra ut! Vi är väldigt inne på Magaluf, men ska kolla lite andra förslag innan vi bestämmer oss. Idag var den roligaste dagen i skolan på länge. Jag och Mickan hade så jävla kul hela dan! På lunchen var även Liza med och garvade ;) Konstigt nog har jag blivit gladare och piggare på senaste tiden trots det ruggiga vintermörkret. :D

puss och kram, syns på stan!

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA, tillfredställd jo jag tackar! :D

2007-11-23 @ 13:37:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0