helgen

Helgen har varit mycket bra i överlag. I fredags mötte jag upp mickan i vällingby, vi stod utanför jm och snackade me mickans homie som jobbar där sen började en konstig irakie i 17årsåldern prata med oss. Han gick på att mickan var turk, men blev liiite misstänksam när vi berättade att jag var somalie.. Han ville ha Mickans nummer, men vi gav honom en annans nummer, haha hoppas han ringde!! När han började ta kort på oss och förökte ta på mickans lår blev det lite creepy så vi gick väldigt fort därifrån. Sen åkte vi på maskerad i nockeby som David och Jombe va på. Alla var väldigt fint utklädda och när dom blängde på oss och surt frågade "jaha och vad är ni utklädda till då!?" svarade vi att vi var utklädda till blåsta blondiner, det funkade jättebra ;) Jag spelade in ett par roliga filmer på Mikaela som jag väldigt gärna skulle lägga in här, men dom är lite barnförbjudna, så tyvärr. Men fråga mig sen så visar jag dom gärna, muhaha. På lördagen jobbade jag hela dan i godisaffären, sov bara 4 timmar så de va rätt tungt. Sen hann jag bara hem för att fixa mig innan jag åkte in till stan och åt middag på en liten mysig Italiensk restaurang med några tjejkompisar. Efter det begav vi oss till Solna där bla Johanna och Mickan höll hus. Det var Johannas 23 åriga kompis Simon som bodde där, han var snäll och bjöd på ett och annat ;) Det var dock rätt segt där och jag var sjukt trött efter ingen sömn och 9 timmar jobb så vi drog hem rätt tidigt.

Idag va jag och farmor i stan och shoppade. Jag älskar att shoppa med farmor för hon bryr sig inte om vad saker och ting kostar :D:D:D:D Jag köpte vinterstövlar och en grå kofta. Vi träffade min farbror också som vi fikade med. Vi kollade på en halsduk av prärievarg som jag ska önska mig i julklapp av honom. Den var jättemysig och fin. Sen åkte jag och farmor hem till henne och så rotade jag igenom hennes garderober och hittade massa gamla väskor, smycken och annat trevligt. Nu är jag alltså väldigt nöjd :)

      

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0