kollar blinda på tv?

Idag körde jag och Matilda Aerobics, det var inte att leka med! Svetten rann... Jag lade märke till attt mina "magmuskler" är helt otränade. Efter kanske 5 situps fick jag typ kramp i magen. Inte bra, men nu när jag har så duktig och tränar så ofta ska jag bli vältränad som fan. Fast förvänta er inget ;)

Måste bara dela med mig av en tanke som slår mig rätt så ofta nu för tiden. Ibland när jag är i ett annat rum än vardagsrummet och TV:n står på så att man hör den men inte ser den, och det är en reklam som kommer där man inte vet vilken affär det är som reklamen är för p.g.a. att dom inte säger det utan att man bara får se vad det är på skärmen. Så tänker jag varje gång: Men fan vad dåligt att dom inte säger vilken affär det är som gör reklam för, tänk dom stackars blinda som sitter och kollar på tv, dom får ju inte veta vad reklamen handlar om! Och sen kommer jag på att BLINDA KOLLAR VÄLL FÖRFAN INTE PÅ TV!? Och så känner jag mig så dum... Ändå så tänker jag samma sak igen nästa gång.. Konstigt, konstigt.. Och inga dumma blondinkommentarer nu tack ;) haha


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0