Lättnad + frustration

Lättnad:
Nu har vi bytt resa. Det är inte charter, utan vi har satt ihop vår resa själva nu, vilket resulterade i en mycket billigare resa. Endast 4300, smaka på den ni ;) Det är ett fint 3-stjärnigt hotell som även ligger centralt. En annan sak som är bra med den här resan är att alla 5 får plats i samma lägenhet, alltså en 3-rummare med havsutsikt. Det enda som är lite jobbigt att vi ska betala flyget senast fredag, men det verkar gå bra för alla iaf.

Frustration:
På torsdag har vi matteprov. FY FAN. Matte är mitt allra sämsta ämne, är verkligen dålig på matte. Jag vill tänka logiskt, men i matte finns det vissa ologiska regler som stör mig något förfärligt. Jag hatar när man ifrågasätter någonting och det enda matteläraren har till svar är "det bara är så". Jag har knappt gjort ett enda tal i matteboken på kapitlet som vi har prov på. Jag är väldigt bra på att förtränga saker som prov och läxor och har alltså fortfarande inte pluggat till provet. Frustrationen växer. Spanskaläxorna är det ännu värre med då jag inte har gjort en enda spanskaläxa. Måste ta och skärpa mig nu!

Kommentarer
Postat av: Liza

transfer då???? och allt sånt..? ja e mkt förvirrad :s

2007-11-27 @ 20:18:29
URL: http://lizabackstrom.blogg.se
Postat av: jenny

det får vi ta och fixa själva.. :P

2007-11-27 @ 20:43:21
URL: http://jcs.blogg.se
Postat av: Anonym

vilka tjejer är det som ska åka? :D

2007-11-28 @ 18:53:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0