Lördag

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Kollade tillome lite på idol. Det sög, fattar inte att Daniel åkte ut :S Jag var trött och mådde dåligt, så jag pallade verkligen inte gå ut. Jag jobbade idag också, det var jobbigt. Jag tog på mig den krävande uppgiften som godisprovsmakare, allt var som det skulle ;)

Ikväll ska jag iaf ut! Det ser ut som så att vi ska till Nälsta först och sen kanske jag ska till Gamla stan och möta upp Daniella. Men faaan jag vill inte ens till nälsta, men jag har satt mig själv i en knivig situation. fitta. Beslutsångest!? Känner mig så jävla taskig. men om jag åker till nälsta kommer jag va sur och otaggad, och om jag åker till gamla stan kommer jag ha dåligt samvete. faan. ni får väll veta imorron vilket beslut jag tog. so long suckers.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0