Mycket viktigt

nuuuuu ska jag minnsan berätta för er att Calle Schulman var mästare på attt fylleblogga! Han och hans käre broder Alex Schulman var mina absoluta favoriter! Jag läste båda deras bloggar varje dag. Och så en dag tog det bara stopp. Calle ville inte blogga längre.. Och Alex tyckte att bloggandet gjorde honom ond, att det förstörde för honom. Dom slutade blogga nästan samtidigt. Och där stod jag, ensam och vilsen. I en värld full av hat och bitteret. haha jag börjar låta som nån poet typ? Men jag blev iaf djupt besviken. Det var ju min största allvarligaste hobby att läsa dom här två bloggarna. Och plötsligt var dom bara borta. Bara sådär. Som om dom aldrig ens hade funnits. Och efter ett tag kände jag att jag var tvungen att börja blogga själv för att fylla upp tomrummet efter mina älsklingar. Men jag är inte Alex och Calle Schulman.. det vet vi ju ;) Dom var så speciella. Det var en del av min vardag att först läsa Alex blogg, och sen Calles. Och ofta flera gånger per dag. Men sen så svek dom mig och resten av den Svenska befolkningen, det gjorde ont i hjärtat. Vad ryktena säger så håller Alex på att skriva en bok om sin pappa. Och vad Calle gör har jag ingen aning om! Kanske samlar han in smycken till sin lilla låda efter besök i loftsängen? Och så ska jag passa på att berätta att jag såg Linus Vilhelmsson från "fonkystudios" idag i Vällingby!!!  Han gjorde tillsammans med Christian Prendel filmerna "Farlig korv" och "Fucking Stockholm" som jag rekommenderar att ni laddar ner på ovanstående länk! Så jävla sköna filmer! Jag, Mickan, Fredrika, Liza, Maja och Johanna badade nyss i min bubbelpool. Det var otroligt trevligt och mysigt. Varmt och skön. Exakt 39 grader, precis som jag lovade ;) Funderar på att jobba imorron, blev ju inte direkt värsta röjet så att jag inte pallar upp och jobba imorron. SKa se vad som händer. Men vad som än händer så ska jag festa. God natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0