no rubrik

Kom hem för ett tag sen efter att ha suttit i skolan med mina pluggisspettor och pluggat inför fekprovet som är i morron. Det ser väldigt mörkt ut nu. Hmm.. vad ska jag göra nu? jo, fortsätta plugga! faan va tråkigt det är att plugga. Det är nog bland det värsta som finns... Jag ska nog skriva en lista på de värsta och bästa sakerna:

-

1. Vänner som inte ställer upp
2. Vänta, jag hatar att vänta!
3. PLUGG
4. Regn
5. den där läskiga killen i skolan som alltid stirrar läskigt på mig, han är creepy.
6. Just nu företagsekonomi


+

1. Mina vänner, dom flesta ställer alltid upp till 100 % ni vet vilka ni är<3
2. Festa
3. Pengar
4. Channing Tatum, han är sjukt snygg.
5. sommar!!!!!!
6. kääärlek ;)

image110

Channing Tatum

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0