Partyparty ö

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen jag är äckligt taggad inför sommaren 08! Sitter och kollar resor nu och fy fan vad jag längtar till sommaren! Jag blir väldigt sugen på Ayia napa, dels för att jag och 3 tjejer bokade en resa dit i somras som vi tyvärr inte kom iväg på av olika anledningar. Känns som att Ayia napa är ett ställe som jag vill ha "avklarat".. Men jag och Emma hittade en billig sista minuten till Kreta som var riktigt najs. Kollade lite andra resor till bl.a. Caribien, Barbados och Aruba. Det såg riktigt trevligt ut tills jag såg priset, det låg mellan 20-30.000/person. Lite mycket kanske? Så det får nog bli en vanlig 7 eller 10 dagars charter till någon Grekisk ö. Eller kanske köra en gammal klassiker som Kos, Ibiza eller Magaluf? Nån som har något tips på bra partyö?

image123

Hotellet "Kalypso" på Ayia Napa som vi hade bokat i somras. Var det inte där Klamydiapoolen fanns?

Kommentarer
Postat av: Anna

Faan att vi inte kom iväg till aiya.. :/

2007-11-20 @ 22:17:58
Postat av: jenny

men anna du ska me nu i sommar!

2007-11-21 @ 20:13:58
URL: http://jcs.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0