plugg

Idrottsprovet avklarat, nu återstår endast Företagsekonomiprovet på fredag. Och det känns ändå så hemskt. Jag fattar nästan ingenting av den där jävla företagsekonomin! NPV x p=TI=TK vad fan menas med det!? Det är bara en massa bokstäver som egentligen är siffror som ska multipliceras och gångras och dras av och läggas på. Frustrerande är vad det är! Jag borde egentligen ägna mig åt att plugga, men som ni kanske vet är det så otroligt lätt att låta sig distraheras av allt annat än pluggandet. Jag var t.ex. tvungen att städa mitt rum lite (vilket är väldigt ovanligt) och titta på tv, sitta vid datan, gå ut med Nisse, äta glass osv.. Jag ska snart ta mig i kragen och plugga gärnet. snart... NU! hejdå!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0