såhär ser planerna ut:

Jag och Mickan planerar sommaren:

mikaela   www.mikaelaholm.blogg.se säger:

ja kommer sluta på en parkbänk med en magic crystal i handen

jenny säger:
hahahah aa fyfan va najs!

jenny säger:
eller, nej i en solstol!

mikaela   www.mikaelaholm.blogg.se säger:
aa om jag har råd att åka till ett ställe med solstol dvs

jenny säger:
hahahahaha

jenny säger:
jora!

mikaela   www.mikaelaholm.blogg.se säger:
men jag kan ju ta med mig en egen och ligga på ängbybadet

jenny säger:
ja perfekt allt löst!

mikaela   www.mikaelaholm.blogg.se säger:
så kmr ja inte ha råd me kondom så kommer nåt fyllo göra mig på smällen vid 35 års ålder och så vägrar jag göra
abort och föder en halvsnygg unge som ja köper ut till när han e 12

mikaela   www.mikaelaholm.blogg.se säger:
och när han är 13 kommer jag säga "snäääääälla, kan inte du ta en cigg med mig?" och så blir han beroende av det

jenny säger:
JAAAAAAA!!!!!

jenny säger:
hahah du har redan planerat ditt liv ju, fan va najs

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0