söndag

Vet att jag suger på att uppdatera, men är man bakis så är man....
Kan börja med att berätta om igårkväll. Var först på middag hos familjevänner, de va rätt så trevligt. Sen åkte jag till Coffa kl halv 12 där Matilda, Sandra och Frida höll hus. Jag låg rejält efter vad gäller intaget av vätska så jag var tvungen att hinna ikapp, vilket inte var en så bra idé.... Det var iaf kul så länge det varade. Mickan kom lite senare också. Runt halv 4 kände jag och Mickan att det nog var dags att börja tänka på refrängen. Det slutade med att jag skulle gå hem själv ändå från spånga station hem till Sundby. Med huvudet fullt av dimma började jag gå och lyckades såklart tappa bort mig lite, men sen hittade jag hem till slut. Thank god. Idag har jag inte gjort ett skit. Har mått så jävla illa. Imorron är det skola och jag e sjukt otaggad på de. Har ett idrottprov och ett feprov i veckan. Fyfan. Förlåt om jag gör er deprimerade haha. Här är iaf några glada bilder från igårkväll:



Helgen har varit en bra helg tycker jag. Har hunnit med att träffa båda mina favoritälsklingar Matilda och Mickan så bättre kan det inte bli <3 fast de blev inget Daniella, men henne ska jag träffa på onsdag :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

du e gölligasteee

2007-11-11 @ 22:00:47
URL: http://mikaelaholm.blogg.se
Postat av: Matilda

roliga bilder :D haha, skön kväll ju!

2007-11-14 @ 08:24:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0