Tja fan

Va och gymmade idag med David, han hjälpe mig med alla svåra maskiner. Jag kommer ha världens träningsvärk imorron! Känner redan nu.  Imorron har jag dans på estetisk.. Det är kul, men nackdelen är att vi ska ha uppvisning för hela skolan i vår, inte kul. Eller jo lite kul, men läskigt. I helgen ska jag festa. Kanske på Ekerö, men av erfarenhet så vet vi ju att det är riskabelt att ge sig iväg ut till Ekerö.. Vi minns ju förra gången i rucklet ute på landet, inte så lyckat ;D


Dett är då min absolut bästa vän Daniella Matilde Hernandez. Vi har känt varann i 10 år. En riktig kompis som man kan lita på till 100%. Hon är helt perfekt (bortsett från dyslexsin) haha ;) Jag älskar dig Daniella!

                   image90

Kommentarer
Postat av: daniella

Du är det bästa jag har Jenny, du och jag föralltid

2007-11-09 @ 15:58:44
URL: http://daniellaah.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0