god natt

Ekerö var en riktig flopp! Vi åkte långt ut på vischan och när vi väl var framme fick vi gå i mörkret på en lång grusväg tills vi kom fram till en ödslig tomt med ett ruckel på. Vi gick tveksamt in i "huset". Det var slitet knarrigt gammalt trägolv och min första tanke var "är det här deras sommarställe". Hela huset var som en enda labyrint med så små rum att man knappt kunde vistas mer än 4 personer där samtidigt. Jag kan också tillägga att vi var rätt så många där, jag hade dragit med 10 pers och det var helt fullt på bussen dit också. Det var kösystem för att komma fram någonstans. Det va så smutsigt och äckligt. Det satt skarriga brudar överallt som tog lustgas och såg lesbiska ut.. Det var pippis hus v.s spökhus. Alla gick runt och klagade och efter ca 10 min gick ALLA därifrån och åkte hem. Stackars han som hade festen! Mina kära vänner satt på bussen och sjöng för fulla muggar, det uppskattades dock inte... Dom gick till Julia sen, men jag och Matilda var otaggade så vi åkte hem och mös lite ;) Vi såg en sjukt konstig film nyss, "ett hål i mitt hjärta". Den var så jävla äcklig! Vi stängde faktist av efter ett tag. Rekommenderas inte.

Imorron ska jag och Matilda träna! Första gången jag använder mitt gymkort alltså. Inte så bra jobbat. Men nu när jag är frisk ska det blir ändring på de!

Kommentarer
Postat av: fredds

vadå uppskattades inte? ja fattar inte..
dom erbjöd oss fan skivkontrakt?!

;D

2007-10-31 @ 14:47:43
Postat av: liza

haha, ja det var ju synd.. vi har ju inte många bra minnen frn ekerö. men det kommer fler tillfällen ;) ska vi höras av imorn?

2007-10-31 @ 15:34:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0