jahaja

Igår kväll va en förvånansvärt trevlig kväll. Först träffade jag Mickan, vi hade inte alls höga förväntningar på kvällen och jag va inte så taggad. Först gick vi på fest i vällingby/grimsta.  Det var helt proppfullt där och inte så roliga människor, så vi drog efter inte ens en timma. Vi gick till Spången och träffade bla Marcus och Jocke. Där var det väldigt trevligt, men sen så stängde dom.. Då kom vi av en slump in på 20-årsfest i Spångafolkan där vi träffade en massa gamla kompisar, där var det också väldigt kul. Jag gjorde en hemlig sak som ni aldrig kommer få veta, muhaha! När det tog slut där gick vi hem till mig och kollade film. Alla somnade och vid 5 tiden vaknade vi och dom andra gick hem :) En väldigt lyckad kväll faktist.

Idag va jag och Daniella på café60 och åt frukost/lunch/middag kl 4, haha. Mycket mysigt. Nu har vi chillat med film och ska snart sova.
Imorgon bär det av till Trosa?
Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha jag vet allt vad du gjorde

2007-10-29 @ 01:41:22
URL: http://mikaelaholm.blogg.se
Postat av: jenny

berätta inte för nån! :O

2007-10-29 @ 01:48:35
Postat av: mikaela

självklart inte darling

2007-10-29 @ 02:17:07
URL: http://mikaelaholm.blogg.se
Postat av: jenny

its our little secret ;D

2007-10-29 @ 02:19:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0