Lördag kväll

Är hos Nattis i Nacka nu. Kom hit direkt från jobbet, som var bland det jobbigaste jag varit med om.. Värsta b-jobbet, knacka dörr och sälja kokosbollar. Aldrig mer säger jag bara. Ska fortsätta jobba i godisaffären. Det är ju ändå ingen som vill köpa en massa dyra äckliga kokosbollar....
Vi kollar runt nu om det är nånting kul som händer ikväll här ute i nacka. Inte ofta man festar i denna delen av staden. Synd att jag är så trött efter kokosbollsförsäljningen. Tagga, tagga.

Festen igår hos Johanna var jättetrevlig! En massa sköna människor. Träffade lite gammalt folk som Tully, Ante och tvillingarna. Drog tyvärr rätt så tidigt eftersom att jag skulle upp och jobba tidigt i morse. Hoppas dom hade kul även när jag drog, fast inte för kul ;)

ha en bra lördagkväll, puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

hade du knackat på min dörr hade alla kokosbollar gått åt ! :)

2007-10-20 @ 19:59:18
Postat av: jenny

hahah jo det tror jag på :)

2007-10-20 @ 20:45:52
Postat av: Matilda

Nu blev jag faktiskt lite sugen på en kokosboll..

2007-10-21 @ 01:46:12
Postat av: jenny

ååhh, jag skulle ha sållt till mina kompisar istället. så skulle dom gått åt på 5 min......

2007-10-21 @ 15:03:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0