piss

Fan va segt det blev nu. Jag var så sjukt taggad inför ikväll. Och så händer det absolut inte ett skit! Jag kanske är dålig på att leta, men alla verkar helt döda det här lovet! Helt döööda. Har knappt festat nånting den här veckan, och det är lov. Tänkte att vi kunde sätta oss några stycken i bubbelpoolen och chilla lite, men icke, den var typ avstängd och nere på 22 grader. Faan.

Idag körde jag och Matilda Poweryoga och simmade. Det var väldigt trevligt. Yogan var avslappnande. Till en början tänkte jag "vafan är det här?" men sen blev det bättre. Vi träffade Erica en stund också, hon är hemma och hälsar på, annars bor hon i Luleå. Men det var ju värdelöst då vi hann träffa henne 1 min, sen sprang hon iväg med sina lantiskompisar till Barkarby. Dålig stil.

Kommentarer
Postat av: elina

mm, dålig stil, sånt gillar vi inte!

2007-10-31 @ 23:23:22
Postat av: erica

omg

2007-11-04 @ 18:39:24
Postat av: jenny

hahahaha, men ja erica så äre ju ellerhur?

2007-11-05 @ 22:08:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0