segsöndag

Idag gick jag upp kl 2. Skönt att sova länge. Min kropp är helt död från igår, har träningsvärk i armarna efter att ha burit på den tunga lådan med kokosbollar i x antal timmar.
De blev ingen fest i Nacka igår, det var helt dött.. vilken överraskning ;)
Vi hade varit hos Nattis kompis och skulle dra oss hemmåt. I Orminge centrum där vi skulle byta buss så stod det en massa coola ungdomar och hängde med sina moppar. Det var sjukt kallt igår ute och om man bor i Nacka så är det som jag skulle kalla långt kort. Alltså om det tar 10 min att gå nånstans där så är det jättejättekort att gå och om det tar 30 min att gå så är det bara liiite långt. Det är typ landet där ute så alla bor så långt ifrån varann. Tur att jag bor i det centrala vällingby! ;)

Idag ska jag inte göra nånting hade jag tänkt. Bara slappa framför datan och teven. Måste plugga, men vi får se om jag orkar. Antagligen inte.
Föresten så ska jag köpa gymkort snart hade jag tänkt. Har ju slutat spelat basket. Eller rättare sagt; jag har slutat komma på träningarna. Jag har inte orkat ringa till tränaren och förklara att jag ska sluta. Det känns som att man inte riktigt vill släppa taget. Men det är ju jättemesigt, måste ringa och säga att jag slutar. Ska ta itu med det, nån dag...


Kommentarer
Postat av: matilda

träningvärk är bara förnamnet! fy f a n vad tungt det var efter nån timme, gör ont i armarna konstant nu.

2007-10-21 @ 17:46:21
Postat av: jenny

ja! skaffa gymkort med mig så tränar vi våra armar ;)

2007-10-21 @ 18:56:46
Postat av: jenny

ja! skaffa gymkort med mig så tränar vi våra armar ;)

2007-10-21 @ 18:57:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0