Tisdag

Mammas kompis, Andreia,  var här nyss för att jag skulle lära henne hur facebook fungerar.
Haha, min mamma, hennes kompisar och nu till och med min mormor har skaffat facebook. Vart ska detta sluta!?
Vi snackade lite skit jag och Andreia, och jag fick reda på ett och annat. Hon är lite golddigger då hon skaffat ny rik, äldre pojkvän.. Han tog med henne på lyxresa till Rom förra veckan och hon fick både gucciväskor och svindyra skor. Det är mycket lite Gabrielle Solis över henne.. Börjar faktist allvarlig fundera på att bli golddigger när jag blir stor ;)

Malin tvingade mig också att säga att hon har gjort en mycket god omelett som vi äter i skrivandets stund. Malin är alltid bra att ha då hon lagar så god mat. Älskar dig Malleballe. För alla er som inte visste det är Malin min tuffa 13-åriga syster. Såklart så har även hon en liten blogg, som hittas här. Lägger upp bild på henne lite senare.
Jag och Matilda ska gå och köpa gymkort snart! Och även testa lite Pilates. Det ska bli mycket trevligt (och jobbigt).

Kommentarer
Postat av: Linda

hmmm.. Intressant blogg detta var(not)

2007-10-25 @ 21:46:00
Postat av: jenny

hörrö nu blev jag irriterad på att du dizzar min blogg.

2007-10-25 @ 22:04:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0