Torsdag

Vissa i vår klass, (vill inte nämna några namn) är lite jobbiga på sina olika små sätt.. En svär och jävlas med lärarna hela tiden, fast det kan vara rätt så underhållande ibland. Och en annans röst tar kål på mig. Jag ryser varje gång personen i fråga öppnar munnen och lååååångsamt börjar dela med sig av sin åsikt. Personens röst skulle kunna användas som tortyrredskap! Ska tipsa Irak och Afghanistan.. Kan ni i sp1a lista ut vilka personerna är kanske? ;)

Känner att jag håller på att bli förkyld, näsan rinner och jag har ont i halsen :( Nu såhär en dag från lovet!? life is unfair... Men inte ska en liten förkylning få stoppa mig. Nej nu jävlar, här ska festas! Daniellas snygga Trosa-pojkar kanske kommer till stockholm på lovet. Trevligt, trevligt.. Annars har jag inga speciella planer, vilket känns rätt skönt. Ska jobba lite i godisaffären, sen e inget annat inplanerat.

Jag, Liza, Mikaela och några fler ska åka på skidresa med skolan, inte till aplerna tyvärr, men till fjällen! woho! Det ska bli sjukt kul...

Snart ska jag sova, god natt på er.

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha e du skön eller! :)
jag undrar vilka små spettor du syftar på.....

2007-10-25 @ 22:34:51
Postat av: jenny

jaaaaaaaaaa (: jag tror nog du veeet ;)

2007-10-25 @ 22:38:56
Postat av: mikaela

JAG VET IALLAFALL :D

2007-10-26 @ 01:19:24
Postat av: jenny

jaa, jo jag avslöjade mig nog på din blogg 8-)

2007-10-26 @ 07:49:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0