Helgen

Det har varit en brajj (höhö) helg för min del. I fredags var vi i vällingby efter skolan och handlade presenter till Cissi och fikade, mycket mysigt. Sen var jag, Maja och Julia hos Wedar på kvällen. Först tänkte jag inte ens gå dit för att jag var så trött, men Maja övertalade mig, sen tänkte jag gå hem vid 11 för att jag var trött men sen så övertalade jag mig själv att stanna eftersom att "livet är för kort". Sen så vart det riktigt kul när Simon började mecka. "Im fucking with your miiinds!" Och "nån beeeeeeet mig"...

Jobb på lördagen som var helt okej, Jag fotade en massa godis i affären till mina fotouppgifter. Bilderna blev ganska så bra. Efter jobbet åkte jag hem och fixade mig och sen vidare tills Cissis míddag. Hon hade gjort en jätegod buffé med kycklingspett, sallad, ungsgrilladde grönsaker, pajer och sånt gott. Sen fick vi glass till efterrätt. Av oss fick hon en "fia med hutt" och en rosa läpptelefon i present. Telefonen var speciellt uppskattad tror jag ;) Maja hade skrivit en rolig dikt till Cissi som mest hadlade om alla henne killar. Den slutade på "men vi har ingen sorg, hon har ju haffat Alexander Borg" hahah

När vi hade varit hos Cissi ett tag åkte jag, Maja Julia, Linn, Mickan och Cissi vidare till Erik vid Thorlidsplan. Vi sjöng för Cissi på tunnelbanan, äntligen har hon blivit 17! Hemma hos Erik var också Coster och Magnus, Mycket trevligt var det där, men jag blev tyvärr väldigt trött så Martin fick hämta mig i Aba runt 2-3 tiden. Måste bara säga att Coster och Erik måste vara bland dom härligaste killarna jag känner.

Igår var jag bakis men genomled en adventsfika hos mamma, med mormor, Bertil, Ellinor, Farmor, Farfar osv. Idag när jag vaknade ville jag bara ligga kvar i min fina, mysiga varma säng. Men jag gick upp ändå. Och när jag skulle äta så mådde jag illa och hade ingen lust att äta, men jag åt ändå. Sen spydde jag. Så jag fick gå och lägga mig igen. Men jag har seriös ångest över allt i skolan nu, så jääävla mycket. Foto, engelska, spanskaprov, historia, matteprov........

Nu ska jag nog kolla på gossip girl och morden i midsomer. Sen måste jag plugga. Och några bilder också, jag är ju trots allt FotografeN med stort N på slutet ;)

Hos Wedar


I Farsta


Hos Cissi

Kommentarer
Postat av: cissi

hahahaha. TACK igen för presenterna, sången o allt! :D

2008-12-01 @ 13:26:01
Postat av: maja

HAHAH fyfan vad snygga bilder. Kärlek mellan mig och Olle eller?

2008-12-01 @ 18:25:38
Postat av: lls

"nååån beeeeet mig"

"men, gissa vem!"

"......vem?"

"hunden!"

"jahaaa"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



okej det var kul då.. ^^

2008-12-01 @ 21:30:38
Postat av: Anonym

det var jääävligt kul då!!



"och vad händer här då?" "är det marijuana!?"



nej jazzcigg....

2008-12-01 @ 21:55:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0