Helgen

Idag har jag chillat hemma. Väldigt skönt. Men jag undrar hur det gick för mig på matte nationella! Hoppas det gick bra för alla... Jag köpte ett par svarta låga converse på laredoute.se idag. Dom kostade bara 250 kr. Med den här koden får man 50 % rabatt på en vara, skitbra!! 82327

Min helg var väldigt trevlig. Var på Davids fest i fredags, grattis David, äntligen 18 år! Han fick ett ölglas av oss där det stod "Om du kan läsa det här är du fortfarande nykter" eller något sånt. Och så fick han ett roligt grattiskort där vi hade hittat den rätta kondomstorleken för honom: xxs.. hehe ;) Jag spelade Guitar Heroe för 4e gången i mitt liv och fifan vad kul det är!!!!!! Jag har önskat mig det i julklapp nu haha :P

I lördags jobbade jag som vanligt, sen var jag så trött när jag kom hem, så jag var bara hemma på kvällen. Olyckligtvis så kom 12 kompisar till mamma och uffe hem till oss mitt i natten för att sova över (dom bor i en annan stad). Och tänk er 12 asfulla mtorcykelgubbar. Inte så kul att bli väckt av dom mitt i natten. Mamma hade sagt till dom att dom skulle vara tysta, men icke. Ingen respekt. Sånt där gillar jag verkligen inte. Om man har kompisar som inte kan bete sig så ska man inte släppa in dom i sitt hem.

Igår kom farmor och hämtade mig så åkte vi och handlade lite julklappar i vällingby och sen i solna. Jag fick ett par svarta stövlar som tidig julklapp! Hittade också en fin julklapp till Martin. Det är verkligen inte så lätt att hitta den perfekta juklappen till pojkvännen om man har bestämt att man ska köpa för runt 200 kr till varann (brist på pengar).

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var hemligt!!

2008-12-16 @ 20:52:16
Postat av: jenny

vaddå hemligt?

2008-12-17 @ 17:00:15
Postat av: Anonym

haha

2008-12-17 @ 20:31:13
Postat av: jenny

?

2008-12-18 @ 10:17:05
Postat av: liza

är det du wedar? din lille fise

2008-12-18 @ 15:51:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0