Jeg kenner også det jeg kenner!

Din lille fiise.

Idag har jag haft en ytterst krävande skoldag med fullspäckat schema från 8-16. Spanskaprov hann jag med och jag måste säga att det gick bättre än förväntat - skumt. Eller det kändes bättre iaf. Jeg kenner det jeg kenner! När jag kom hem gjorde jag något skitkul. Nej skoja jag pluggade matte, fiifan. Lets go to matte kicking ass mode! Önskar att det modet fanns. Iallafalll så är det Nightvisionmode för min del snart för jag är tröttare än någonsin! Ska först flytta till mamma. Har varit hos pappa i över 1 månad nu, närmare 6 veckor... Börjar verkligen bo in mig här nu. Men det kan också vara skönt med lite omväxling som man får när man har skiljda föräldrar.

CURARE snart!!!!! Tagga inför SAAAAW! Vi kommer lätt vara bäst!

Och VAL THORENS snart! Har inte taggat så mycket inför det, men jag måste ju börja snart. SÅ TAGGA! mihi


/ Karsten Torbjörn, Psycic medium

- Lets go to nightvision mode.

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHA jenny du är så jävla rolig

2008-12-03 @ 20:35:20
Postat av: lizi

mihihihi fnissar. jenkaaaan!!!!! eller karsten????

2008-12-04 @ 19:56:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0