Juletider

Tjoho. Jag har haft en jättebra jul jag. Dagen gick enligt traditionerna som är så att jag vaknar hos mamma, öppnar ett eller två "morgonpaket", sen åker vi och fikar hos mammas gammelfarmor Eva på ålderdomshemmet med morfar. Eva är lite virrig, hon närmar sig nämligen 90! Sen kommer Mormor och Bertil över till oss på jullunch. I år kom Martin innan dess så att vi fick träffas lite och byta julklappar. Sen kommer pappa och hämtar oss och vi åker till Farmor och äter julmiddag och öppnar en massa julklappar!

Jag fick äntligen min systemkamera som jag har önskat mig! Det är en Canon och den är jättebra! Nu är det slut med halvtaskiga digitalfoton. Digitalkameror är verkligen riktigt dåliga jämfört med systemkameror. Speciellt min kamera som alla blir så fula av.

Vad fick jag mer... Jag fick en massa pengar, en väska, en ny hårfön, en ny säng (som jag ska välja ut snart), smycken, böcker, osv. Jag fick inget Guitar Heroe.. Fyfan vad lågt. Nu måste jag typ köpa det själv, det suger ju. På Mellandagsrean kanske. Den hatar jag verkligen. Dom hänger bara fram en massa gammalt skit. Men jovisst kan man nog hitta något fynd. Nyårsklänning måste jag ha. Och vad ska man göra på nyår.. Har inte bestämt mig än, är bjuden på middag hos Gabbi iaf.... Men sen var det ju det om vi skulle vara med A & B? jaja, vi får se.

Imorn ska jag jobba. SEN FESTA MED LIZA WOOHO. he he he. Någon mer partysugen?











Kommentarer
Postat av: majs

fan vad snygg bild på dig, du ser väldigt gammal ut. Gillar också schtek-jul-nisse!!!

2008-12-27 @ 17:56:36
Postat av: jenny

tack majsen :) haha aa han e sjuikt schteeeek!

2008-12-27 @ 18:31:40
Postat av: lizzy

nisse = stek-Arn



alla dagar

2008-12-28 @ 20:50:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0