koka kola veins

Blablablablablablablablablaaaa got koka kola pumpin through our veins. Ja förfan.

Idag hade vi matte nationella i 4 timmar. Det var pissvårt! Praise the lord om jag fick g. OM jag fick G så ska jag........ göra något. Ni får bestämma! Någon kul utmaning.. hehe

Efter skolan var det Valtho möte och nu känner man verkligen att det kommer närmare och närmare och jag blir bara mer och mer taggad! :D
Måste köpa nya täckisar.

Efter det åkte jag och Liziz girl in till stan och handlade blod och sår, ni vet lagret behövde fyllas på.
Jag handlade några julklappar också. Liza köpte Guitar Hero till sin pappa. (Inge om du läser det här så låtsas bli förvånad på julafton)...

Just det jag har inte sagt det än men jag har köpt HULTANBILJETT!!!! ååååh jag vill åka nu! Den bara ligger här brevid mig och väntar. Bara 8 månader kvar. Ingenting fan..



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0