Måndag

Hello everybody. Idag ska jag ägna min tid åt att jobba. I Lördags jobbade jag, sen var jag hos Liza med Cissi. Väldigt myspys. Jag och Liza drack vin. Sen runt 12 tiden gick jag och Liza till David. Cissi åkte hem. Hos David var det väldigt trevligt. Mickans familj var där, dom hade haft middag innan. Sen kom också Maja och Johanna. Maja kunde inte hålla sig därifrån, haha! Davids otroligt sköna pappa bjöd på vin från sin nya vinkyl.. Frammåt småtimmarna gick jag och Liza den långa vägen hem till henne i Stora mossen. Vi passade också på att gå fel i vinterkylan.... Inte så najs.

Igår åkte jag och Liza till VBY. Vi shoppade lite. Jag köpte: två linnen och en klänning(typ) från Topshop. Liza köpte sin nyårsklänning, mycket snygg. Sen köpte vi strumpbyxor på HM. Jag köpte också en ny kalender och nya fina pennor på Åhléns. Maja kom dit så fikade vi på Coffecorner som vanligt :)

Efter det gick jag hem och chillade lite, sen kom Martin och hämtade mig så åkte vi till VBY och kollade på bio, vi såg Yesman. Den var sjukt rolig! Rekommenderas! Jim Carrey är så rolig.

Nu sitter jag och väntar på att jag och mamma ska åka till godisaffären och jobba. pussi

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0