Onsdag

Idag har varit en tråkig dag tycker jag. Eller det var kul med volleyboll på idrotten. Martin föreslog att vi skulle träna imorn kl 4 så dom som vill och kan i SAW kan ju träna lite :) Vi ska ju vinna! Ellerhur?

Gymnasterna på blackebergs gymnasium hade en uppvisning idag, shit vad alla var duktiga!!! Men jag blev lite nervös när dom höll på för jag blev rädd att dom skulle hamna fel och typ dö. En kille flög nästan upp i taket ovanför trappen.

Maja, jag tog ditt råd och lyssnar nu på julradio.se.. Mycket mys. Julkänsla!! Men helt sjukt ändå att det bara är 2 veckor kvar till julafton. Det kan eventuellt bli så att jag Malin och Pappa åker till USA eller någon annanstans, men det lutar åt USA i sånna fall. Vi tar då en sista minuten efter jul där någon gång. Det skulle vara härligt att komma bort lite.

Hehe jag lämnade in min kamera till Svenn igår, men kom sen på att jag eventuellt inte har raderat alla bilderna som var på den. Ajaj i sånna fall. Om inte så har han lite fina bilder från när vi var hos Wedar att kika på...............





USA, Florida 08

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0