Trött!

Jag är galet trött. Har jobbat idag. Det var tröttsamt. Igår var jag på middag hos Daniella, men var trött så åkte hem väldigt tidigt. Men det var hyfsat trevligt där. En barndomskompis till henne som hon inte träffat på flera år kom dit. Han var så sjukt jävla oskön. Usch! Stackars Daniella kunde ju inte veta hur han har blivit.. haha..

Ikväll ska jag faktist bara vara hemma och ta det lugnt med Martin. Måste ju plugga matte imorn fan..
Just det! Jag och Liza klippte oss igår ju! Jag klippte mig jättekort! Vissa kände knappt igen mig.. Men jag är jättenöjd. Skönt att få bort allt det slitna :D Liza blev också jättefin, som alltid <3 Hade velat vara med er spottagänget men bangar på grund av utbrändhet.... höhö. Jaja, alla som är ute och partajar ikväll, festa lite åt mig med!! :D


Kommentarer
Postat av: maja

FAN VA SNYGG DU BLEV!!!!!!! galet! <3

2008-12-06 @ 20:39:32
Postat av: Liza

bra att du blev nöjd för det är sketasnyggt! :D jag är inte lika nöjd längre, hahaha..... :/ kanske ska spara ut det igen?

2008-12-07 @ 15:15:26
Postat av: Anna

det blev riktigt snyggt!:D jag ska klippa mig kort precis innan jul, spännande :D

2008-12-09 @ 17:57:55
Postat av: jenny

jaha vad spännande :D Då blir vi 3 ;)

2008-12-09 @ 19:16:24
Postat av: jenny

jaha vad spännande :D Då blir vi 3 ;)

2008-12-09 @ 19:16:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0