Fan för mig

Okej, jag ska vara ärlig, mot er - och mig själv.
Jag tränade aldrig som jag sa. Cissi bangade så hårt på mig för att köpa skidgrejer.. Och jag tycker att det är så tråkigt att träna själv. Så jag struntade i det. Jag gick och la mig i sängen med en fet godispåse och kollade på "Farlig korv" istället. Fyfan för mig. Jag som va fett taggad på att börja träna asmycket och grejer. Hmm........ Bara att inse, Jag hatar att träna. Fast inte basket, det är annorlunda.

image349
 
hehe, snygg pose...

Kommentarer
Postat av: julls

hahaha jenny, vilka SKILLS

2008-02-20 @ 20:17:59
URL: http://jkt.blogg.se
Postat av: jenny

JARA! värsta michael jordan pooosen!

2008-02-20 @ 20:19:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0