Februari? = ångest

Shitt, de e fan februari! Såg det nu... Eller innerst inne visste jag det, men när det verkligen slog mig så blev jag ändå lite chockad. Tiden går så sjukt snabbt ibland, och ibland sjukt långsamt också... Snart sportlov ju, och då ska vi förhoppningsvis åka till Thailand! Men eftersom att jag var i usa för inte så längesen så vet jag inte om jag får ledigt en vecka till. Hoppas det, annars får jag väll helt enkelt sjukanmäla mig. Och då kan dom inte säga nått för att det har ändå vart sportlov och då kan jag ha vart i thailand en vecka och blivit brun, mohaha!

Jag har lite ångest. För en massa saker. Igår var jag jätteglad och hade ingen ångest alls. Men nu har jag det. Och jag tänker inte säga  varför, för det är så jobbigt när alla som läser ska kommentera eller bli sura eller ledsna och sånt. Fast det är inte värsta grejen. Det är bara så typiskt mig. Jag tänker att jag vill ha det där men sen när jag kan "få" det så vill jag inte ha det. Och när jag vill ha det och får det så förlorar jag det ändå direkt. Fast det är bara så jag känner idag. Imorron kanske det känns helt annorlunda. Det är också jobbigt, jag ka hålla på och ändra mig exakt hela tiden och jag vet aldrig exakt vad jag vill. Haha, antingen fattar ni inte ett skit eller så fattar ni exakt vad jag menar!

osammanhängande text, men men.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0