Filmkväll

Igårkväll hade vi det jättemysigt på cafét, pratade en massa sommarminnen och sommarplaner. Jag längtar verkligen sjukt mycket till sommaren nu, känns som att den närmar sig :D Vad nostalgisk man blir när man pratar gamla minnen med gamla kompisar!

Jag, Rebecka och Matilda var ju på Gotland v29 i somras och vi minndes tillbaks till det, och fan vad kul vi hade! Även fast vi inte kom in överalllt så var det ändå en av sommarens höjdpunkter! Jag hade inte tänkt att jag skulle åka till Gotland i sommar, men nu blir jag riktigt sugen på det ändå. Det enda sega är att man är 17 och att de flesta av ens kompisar kommer in överallt. Fast vi kom ju iaf in på Ungdomskällaren, riktigt schteek ;)

Ikväll ska jag till David och kolla film med han, Mickan, Ian och Hampus. Ska bli mysigt. Imorgon ska jag jobba igen och på torsdag åker jag, mamma och Malin till Dalarna och åker lite Snowboard. Tillbaka igen på Fredag natt.

image386

Jag och Liza på Utö för några år sen.. haha, riktigt sexiga!


Kommentarer
Postat av: Liza

JEEEENNYYYYYYY!! fyfan de trodde jag inte om dej. nej inte kul, inte okej!!!!! FUL!

2008-02-25 @ 21:00:54
Postat av: jenny

haha ärligt, trodde du inte det om mig? då ska du bara se bilderna på min mobil, ellerhur mickan`? ;);)

2008-02-26 @ 19:29:43
Postat av: Matilda

Ja det var verkligen jättekul :)

2008-02-26 @ 20:03:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0