Fredagen

Igår började vi kvällen med att föra hos Mickan för att sedan åka till Riddersvik.  Det var jag, Anna, Tully, Beckie, Cissi och Mickan. Det var rätt så kul , men tyvärr slutade det inte så bra för min del... Jag gjorde en sak för första gången på ett halvår, det var najs, men onödigt med tanke på konsekvenserna. Jättekul att träffa Ahlgren igen också! Idag har jag bara legat hemma i soffan hela dan, sjukt skönt. Ikväll blir det nog slappa med film som gäller. Eller kanske fest på Ekerö...




Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde skriva att cissi var med... :)

2008-02-10 @ 10:56:40
Postat av: cissi

haha, vilka fina bilder...

2008-02-10 @ 15:03:53
Postat av: jenny

haha jo riktigt heta bilder! sista bilden på mig och ahlgren e verkligen sexy :P

2008-02-10 @ 21:19:39
URL: http://jcs.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0