Hemma!

Så var man hemma. Känns bra, men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag gärna stannat i Höglekardalen någon vecka till sådär. Det var så jävla kul! Längesen jag hade så kul. Bra skidåkning, skönt folk, jävligt trevlig stämning helt enkelt. Alla har pressat mig på detaljer idag i skolan, speciellt julia :P Hade sett feeett mycket fram emot att träffa Mickan idag i skolan, men så va hon sjuk! :(:(:(

Jag orkar inte berätta om Höglekardalen i detalj men kan säga att det var jävligt halt om kvällarna där, jag halkade ca 4 gånger på en kväll. (okej det kanske inte bara berodde på att det var halt)  Stugorna som vi bodde i var fräscha ledarna va sköna, maten var god. Oj då vad jag låter positiv, men det var verkligen så bra alltihop! Tycker verkligen att vi ska försöka dra iväg nånstans till fjällen på påsklovet som Julia föreslog idag :)

Sista kvällen var alla på värdshuset. Det var singstar och grejer. Ledarna va fulla, Anders Smeds va full, alla va fulla. Haha, så jäkla sköna alla vuxna va, trodde dom skulle gnälla, men istället skålade dom! Vi som åkte i buss 3 var tvungna att byta stuga sista natten så vi åkte bort till de andra stugorna som låg 15 min bort vid 1 tiden. Då vare efterfest i stuga 3. Det var nog den roligaste kvällen måste jag säga.

Jag och Liza bodde med Agnes och Joanna som är hur gulliga som helst<3
Jag tog såklart en massa bilder osm vanligt med min mobil. Som förövrigt tappade en knapp = ledsen Jenny :/
Ta bilderna med en nypa salt, inga censurer här inte!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0