Killegame

Jag är fan en misslyckad stackars person. Jag har fortfarande inte lyckats döda mitt första offer i killergame! Inte okej!  Han heter Daly och är stor och stark. Varje gång jag försöker krama han bakifrån så använder han sin styrka och ställer sig mot vägen och trycker bort mig.
 Faktum är att jag redan lyckats krama han snett bakifrån. Han påstår att det inte gills för att det måste vara helt bakifrån, jävla tönt! Jag har ögonvittnen på att jag har dödat honom. Snopet.
  Idag hade jag världens chans. Jag satt på en bänk i en korridor när han kommer gående. Han ser att det är min klass, men ser inte mig då jag sitter bakåtlutad bakom Cissi. Han går försiktigt förbi oss. Jag tar min chans och hoppar vigt och smidigt upp från bänken och springer emot hans rygg och precis när jag ska hoppa upp på hans rygg så vänder han sig snabbt om med ryggen mot väggen, jag har misslyckats, igen. Jag kommer fan aldrig lyckas döda honom. Han är på helspänn hela tiden, tittar sig om vart han än går. Men jag kommer inte ge upp i första taget. Imorgon tar jag honom!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0