Lördag

Jag är trött. Så trött att jag faktist funderar på att vara hemma ikväll. Sova 5 timmar och sen upp kl 8 och jobba 7 timmar är hårt! Men jag är ensam hemma så då kan jag komma hem när jag vill och hur jag vill, hehe, men malins kompisar e hemma så vet inte om jag pallar att sitta hemma med dom liksom!.

Igårkväll vare minst sagt trevligt. Vissa var "full like a kastrull". Inte jag! Woho! ;)
Jag tog lite bilder, men tönthenke raderade alla roliga bilder jag tagit på honom när jag sov :/ och så blev han visst lite sur för att jag och jullan skrev på honom när han sov. Vi gjorde hitlermustach och harrypotterglasögon hehe!


Kommentarer
Postat av: Sara

mhh de här bilderna var ju fina

2008-02-24 @ 00:16:36
Postat av: jenny

jaa, du o lukas va sååå gulliga ;)

2008-02-24 @ 14:28:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0