Min (o)innehållsrika dag..

Hallå där. Idag har jag som sagt varit hemma. Har tagit det jättelugnt. Pluggat lite, borde fortsätta snart men nu säger det bara stopp så fort jag tar upp nkboken. Har redan läst den där tråkiga texten 5 gånger och orkar inte mer.

Jag har badat bubbelpool också. Jätteskönt att ligga där bland bubblorna med musik på och bara slappna av. Man behöver verkligen minst en extra ledig dag i veckan.
Nu har jag nyss gjort mat till mig och papi, det blev kycklingfilé med potatismos och brunsås.. jag lyckades få såsen helt klumpig :/ men de va gott ändå, tyckte jag iaf. Haha man kan verkligen lyckas med att göra ingenting en dag som denna.

image345image346

Bubbeln

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0