Tonights

Ikväll ska jag, anna, beckie och danni fika på café60. Tror inte det blir utgång efteråt, det verkar så dött ikväll, dom flesta är bortresta eller bara allmänt otaggade och sega. Det ska iaf bli mysigt att umgås lite med mina favoriter ikväll, var jättelängesen jag träffade Anna. Sen ska jag umgås med Daniella och kolla film, hon ville se Napoleon Dynamite som varken hon eller jag har sett, och det är tydligen en sån film som "man bara mååååste ha sett". Imorgon ska jag jobba hela dan så det passar mig utmärkt att ta det lugnt även ikväll. Ha en mysig kväll nu, puss!

image382image383image384

Kommentarer
Postat av: Liza

napoleon dynamite=galen hahahah

2008-02-25 @ 12:34:57
Postat av: jenny

aa, vi såg aldrig den, men fan jag måste verklgen se den verkar sjukt rolig :D

2008-02-25 @ 20:28:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0