Torsdag

Hallå där alla glada! Idag har jag hunnit med en del faktist, även fast det "inte var min dag idag". Ja, vi kan väll lämna det där. Att det fan verkligen, verkligen inte var min dag idag. Denna socialfobidag. (ibland vill man bara bli lämnad ifred utan att folk kollar på en).

Jag har vart i skolan, sen tränat och sen badat lääänge. Och med "hunnit med en del" menar jag såklart träna. Det var inte igår man tränade direkt, om man inte räknar med skidhelgen. Det var iallafall riktigt skönt att springa lite på bandet, ro lite och köra lite benböj. Tror definitivt att man mår mycket bättre av att träna. Även fast det kan vara svårt att ens ta sig iväg till gymmet.


Imorgon är det fredag, och fredag = Fekke!


Hittade lite bilder från Högis:
image305
image306
image307
image308
image309

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0