Underbar onsdag

Längesen jag var såhär glad som jag är idag. Jag känner mig verkligen lycklig (typ) haha. Har varit lite trött och deppig på senaste så känns skönt att komma ifrån det. Det kanske är för att det börjar bli ljusare ute och att våren börjar komma. Och så är det ju LOV om två dagar, ska bli riktigt skönt :D
Och så kanske det finns en liten anledning till (a) Men det tänker jag inte säga här..

Cissi har skaffat blogg. Hon kände att hon var den enda kvar utan blogg, haha! Kan stämma.. Ska bli kul att ha ännu en blogg att läsa, man  blir ju beroende av att läsa folks bloggar. cissis blogg
Jag och Cissi ska iväg och träna muskel i vby kl 6, jag ska faktist försöka ta tag i min träning nu. Kanske ska börja spela basket igen i Alviks slackerlag där bl.a. Maja spelar :)

NKprovet gick skit. Hade ju pluggat en massa, men det räckte ju såklart inte. Vill inte ens tänka på det.
 Ja de va väll det. Skriver senare puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0