aj!

Jag slog i huvet i trappen. Det gjorde väldigt ont. Så nu vill jag att ni ska tycka synd om mig! Annars då? Jo är förjävligt trött. Var hemma hos Ellinor idag med Fekgruppen men det gick åt skogen det med. En massa strul bara. Jag somnade i hennes säng. Som det ser ut nu så kommer det inte gå så bra för oss med ekonomin. Jag bakar bröd nu. Det är något jag gör väldigt sällan, men jag tänkte " varför inte baka lite bröd?". Så nu står det och jäser. Töntigt.

Jag funderar faktist liiite på att börja med basketen igen. Har haft den tanken ett tag och idag körde vi basket på idrotten så då blev jag riktigt sugen. Jag får fortsätta suga på den karamellen lite till.

Föresten så ska jag tipsa om min nya favoritserie, (fast inget slår Desperate!) Gossip Girl! Har laddat ner dom 12 första avsnitten så jag tänkte gå och lägga mig snart och fortsätta kolla :)


image255

Kommentarer
Postat av: GRIS

såklart att du ska börja igen! du klarar det :P snart är karamellen slut. .:D

2008-01-08 @ 19:49:18
Postat av: hanna

varför slutade du på basketen?

2008-01-10 @ 08:18:42
Postat av: jenny

hmm,, varför?.. det var tråkigt. dålig tränare. alla slutade.. osv. hade tröttnat typ :P

2008-01-10 @ 18:58:42
URL: http://jcs.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0