Basket?

Kom hem från skolan nu. Skippade Engelskan och Svenskan som man skulle jobba i grupp på, vår grupp skulle "jobba hemma"... Skönt då jag brukar ha förjävligt bråttom mellan skolan och träningen, jag tränar ju ett basketlag med 7åringar. Sen efter den träningen ska jag kolla på mitt gamla lags träning. Ringde tränaren igår och skulle kolla om jag kunde börja spela i laget igen. Gick väl inte riktigt som väntat:

Jag: Hej jag tänkte börja spela i laget igen, om det är ok?
Tränare: Hmmm, njaaaaaa... Vet inte. Det där måste jag nog tänka på ett tag.
Jag: Jaha...? Varför?
Tränare: Jaa, du slutade ju i början på säsongen och svek laget så jag har inget förtroende för dig.
Jag: Okej... Jag kommer iaf imorron och kollar på träningen!
Tränare: Hejdå.

Jag känner mig verkligen välkommen tillbaka till laget! Nu blir man ju jävligt taggad på att börja spela igen... nooot...
Men jag vet iaf att tjejerna i laget vill att jag ska börja spela, så det känns ju bra.

image276

Jag va den enda blondinen i laget som ni ser...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0