Hej

Hej igen!
Nu börjar min semester här i Miami gå mot sitt slut. Imorgon åker vi hem igen till Sverige. Nu är kl 3 på dan och vi kom nyss tillbaka till hotellrummet. Vi var på Aventura mall. Jag köpte en kappa, en klänning, ett linne och två väskor. Jag har shoppat varje dag sen vi kom hit och jag måste erkänna att jag nästan är lite trött på att shoppa :O Hör och häpna! Hade tänkt mig att jag skulle träffa någon snorrik man och bara shoppa och ligga vid poolen och dricka drinkar när jag blir äldre. Kanske får tänka om gällande min framtid? Tyvärr har vädret inte varit det bästa här, eller, det har varit varmt men molningt. Ändå bättre än sverige kan jag tänka mig.. Vi ska i alla fall gå ner och bada nu! puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0