Helgen

Aj, jag har ont i huvet. Inte så konstigt efter igårkväll kanske. Verkligen inte konstigt om jag nu drack hela själv :S
Igår hade Gabbi och Fredrika födelsedagsmiddag, det var jättetrevligt, god mat och goda drinkar. Efter det åkte vi till Hannes i Nockeby, trevligt tills hans föräldrar skulle komma, då några av oss begav sig på "efterfest" hos Pontus i Fridhemsplan. Trevligt är nog rätt ord för igårkväll.

 I fredags var jag, Mickan och Sandra på fest i Nälsta. Det var helt okej. Tyvärr blev det bråk och sånna onödigheter. Jag blev sådär paranoid som man (jag) kan bli på fyllan ibland; Jag trodde att någon hade stulit min gråa kofta, så alla började leta efter den,  men efter ett tag kom jag på att jag inte ens hade en grå kofta, utan en svart. Pinsamt.

Idag skulle jag ha pluggat matte med tanke på att jag har matteprov på torsdag som jag inte har pluggat på, jag har heller inte gjort ett enda tal i matteboken, men jag känner att jag inte är i form för matteplugg. Men är man någonsin det?



Kommentarer
Postat av: fredrika

oj, jag ser ju vaken ut!

2008-01-27 @ 22:59:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0