I'm bringin sexy back

Hej. Det var ett tag sen. Vad har jag gjort i helgen? Hmm.. Inte mycket inte. Jobbade på lördagen och var på lukas 18årsfest sen på kvällen. Rätt så segt. Ehm, ja allt är rätt så segt nu för tiden tyvärr. Vet att många håller med mig. Beror nog mycket på vädret och så. Fast idag var det ju klar himmel och solsken, mysigt!

Till den roliga delen: JAG SKA TILL FLORIDA PÅ ONSDAG! Den var ni inte beredda på va!? Ska iväg med pappa i en veckan. Lite spontant sådär. Har inte ens tagit ledigt än, ska lämna in ledighetslapp imorron och hoppas att det inte blir några konstigheter. Ska bli så skönt att slippa äckliga, kalla, gamla sverige!

Snart säger jag "So long suckers!"

Kommentarer
Postat av: maggie

fan va schteek jenkan! det var jag inte beredd på, ta gärna hem lite sol åt mig

2008-01-13 @ 22:14:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0