Lillördag

Vad har jag gjort idag? ja det kan man ju fråga sig. Jag har varit i Vällingby och fikat med Anna, Liza och Mickan (som gick direkt p.g.a urladdad mobil) Det var mysigt iaf. Vi satt nog där på fiket i flera timmar och snackade skit. Jag fick berättat för mig en massa saker som jag sa/gjorde på nyår som på något sätt har försvunnit spårlöst ur mitt minne. Humm. Vissa saker roliga, andra riktigt pinsamma. Ett exempel: Vi är några tjejer inne på toaletten, jag sitter på toaletten när Liza råkar trampa på min fot. Efter ett tag säger jag aj och fortsätter prata på. Efter flera sekunder utbrister jag: Trampa inte på mig! hahahaha. Seg reaktionsförmåga? Det var kul att få höra såhär i efterhand ;)


Ikväll ville jag hitta på något, typ festa. Men alla var så sega och jag orkade inte kolla runt med alla så jag stannar hemma även ikväll och segar. Jag satsar på imorn!

Mormors hund Frida har vart här idag och Nisse är helt galen i henne. Han springer efter henne, nosar henne i rumpan och juckar på henne. fy. Nu när mormor kom konstaterade hon att Nisse är "översexuell" haha.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0